Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie robót remontowo budowlanych w Ośrodku Wspierania Rodziny
OWR-I-342/3/08 Białogard 03.11.2008 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
wykonanie robót remontowo budowlanych w Ośrodku Wspierania Rodziny „Dom pod Świerkiem” w Białogardzie
1) Nazwa i adres zamawiającego.
Ośrodek Wspierania Rodziny „Dom pod Świerkiem”
ul. Grunwaldzka 49
78-200 Białogard
owr@poczta.neostrada.pl
Godziny urzędowania od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00.
2) Określenie trybu zamówienia.
Przetarg nieograniczony poniżejprogów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z
późn. zm.).
3) Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej:
www.bip.powiat-bialogard.pl
Specyfikację można również uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Ośrodek Wspierania Rodziny
„Dom pod Świerkiem”.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o
możliwości składania ofert częściowych.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo budowlanych w Ośrodku Wspierania Rodziny ”Dom pod Świerkiem” w Białogardzie.
2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót budowlanych.
3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane;
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne;
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych;
45442100-8 Roboty malarskie;
45431000-7 Kładzenie płytek.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia 30 grudnia 2008 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
a) prowadzą zarejestrowana działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym
zamówieniem – w celu potwierdzenia wykonawca składa aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert.
- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób
zdolnych do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia” w następujący sposób:
Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te
potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, w przypadku, gdy
wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę,
warunek zostanie uznany za „spełniony”, w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie
zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany
za „niespełniony”.
8) Informacja na temat wadium.
Nie dotyczy.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100 |
10) Miejsce i termin składania ofert.
Ośrodek Wspierania Rodziny „Dom pod Świerkiem”
ul. Grunwaldzka 49
78-200 Białogard
do dnia 24 listopad 2008 r. do godz. 9:00 w sekretariacie.
11) Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12) Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie dotyczy.
13) Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem
strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów .
Nie dotyczy.
14) Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie
prowadzona aukcja elektroniczna.
Nie dotyczy.
15) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Nie dotyczy.
……………………………………..
Liczba wyświetleń: 84
2023-12-15 16:21 Migracja strony