Reklamowanie towarów żywnościowych

 

 

Reklamacji produktów spożywczych

dokonujemy bezpośrednio u sprzedawcy, u którego kupiliśmy towar. Składamy ją w

ciągu trzech dni od daty sprzedaży, otrzymania towaru bądź otwarcia opakowania.

Co do zasady zawiadomienie o niezgodności

towaru z umową powinno zostać złożone przed upływem terminu przydatności do

spożycia. W przypadku towarów oryginalnie zapakowanych, posiadających widoczną

datę przydatności do spożycia jest to ograniczenie bezwzględne. Wniesienie

reklamacji po upływie terminu przydatności do spożycia jest niemożliwe. W

przypadku produktów pakowanych (paczkowanych) przysługują nam trzy dni od dnia

otwarcia opakowania. Pozostałe towary spożywcze (nieposiadające oryginalnego

opakowania) możemy reklamować jedynie w ciągu trzech dni od daty sprzedaży/

otrzymania artykułu. Przekroczenie terminów sprawia, że roszczenia stają się

bezzasadne.