Reklamowanie towarów żywnościowych
Reklamacji produktów spożywczych
dokonujemy bezpośrednio u sprzedawcy, u którego kupiliśmy towar. Składamy ją w
ciągu trzech dni od daty sprzedaży, otrzymania towaru bądź otwarcia opakowania.
Co do zasady zawiadomienie o niezgodności
towaru z umową powinno zostać złożone przed upływem terminu przydatności do
spożycia. W przypadku towarów oryginalnie zapakowanych, posiadających widoczną
datę przydatności do spożycia jest to ograniczenie bezwzględne. Wniesienie
reklamacji po upływie terminu przydatności do spożycia jest niemożliwe. W
przypadku produktów pakowanych (paczkowanych) przysługują nam trzy dni od dnia
otwarcia opakowania. Pozostałe towary spożywcze (nieposiadające oryginalnego
opakowania) możemy reklamować jedynie w ciągu trzech dni od daty sprzedaży/
otrzymania artykułu. Przekroczenie terminów sprawia, że roszczenia stają się
bezzasadne.
Liczba wyświetleń: 108
2023-12-15 16:21 Migracja strony