Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 206.000 euro na usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w podziale na 5 zadań

 

 

 

 

 

 

 

 

ZDP 4/2008                                                          Białogard, dnia 05 listopada 2008  r.

 

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 206.000 euro

na usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych

w podziale na 5 zadań

 

 

1.            1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie

ul. Szosa Połczyńska 57 , 78-200  Białogard

tel.: (94) 312 40 07, fax.: (94) 312 38 21, e-mail:zdpbialogard@wp.pl

 

2. Określenie trybu zamówienia:        - przetarg nieograniczony.

 

3.Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej www.powiat-bialogard.pl

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można również odebrać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie, ul. Szosa Połczyńska 57, pokój nr 7 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

4.  Opis przedmiotu i zakresu zamówienia.

      Zadanie nr 1 – ulice powiatowe wg wykazu miasto Białogard i Karlino

      Zadanie nr 2 – solarka ( ulice i drogi powiatowe wg wykazu)

Zadanie nr 3 - drogi zamiejskie wg wykazu gm. Białogard, Karlino, Tychowo                        Zadanie nr 4 – drogi zamiejskie wg wykazu gm. Tychowo

Zadanie nr 5 -  chodniki wg wykazu miasto Białogard

                             

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.

 

6.Termin wykonania zamówienia:

    6.1. Termin rozpoczęcia robót: 01 stycznia 2009 r.

     6.2. Termin zakończenia robót: 31 grudnia  2009 r.     

7. Opis warunków udziału w postępowaniu:

7.1. Wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych;

7.2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;

     7.3.  Wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia

 

Zadanie nr 1 – ulice pow. miasto Białogard i Karlino

 

Rodzaj sprzętu

Charakterystyka, typ

Ilość

jednostek

Nośnik + piaskarka oferenta

Nośnik o ładowności min. 6Mg

2

Nośnik + pług oferenta

Nośnik o ładowności min. 6 Mg

2

Zestaw : samochód + ładowarka oferenta

Zestaw do załadunku i wywozu śniegu

2

 

 

 

Zadanie nr 2 –  solarka ( drogi i ulice wg. wykazu)

 

Rodzaj sprzętu

Charakterystyka, typ

Ilość

jednostek

Nośnik + solarka oferenta

Nośnik o ładowności min. 6Mg

1

Nośnik + pług oferenta

Nośnik o ładowności min. 6 Mg

1

 

Zadanie nr 3 – drogi zamiejskie wg wykazu Gm. Białogard, Karlino, Tychowo

 

Rodzaj sprzętu

Charakterystyka, typ

Ilość

jednostek

Nośnik + piaskarka oferenta

Nośnik o ładowności min. 6Mg

1

Nośnik pod piaskarki zamawiającego

Nośnik o ładowności min. 6Mg

2

Nośnik + pług zamawiającego

Nośnik o ładowności min. 6 Mg

4

Ładowarka

Załadunek materiałów na piaskarkę

1

 

Zadanie nr 4 – drogi  zamiejskie wg. wykazu gmina Tychowo

 

Rodzaj sprzętu

Charakterystyka, typ

Ilość

jednostek

Nośnik + piaskarka oferenta

Nośnik o ładowności min. 6Mg

1

Nośnik + pług zamawiającego

Nośnik o ładowności min. 6 Mg

1

Ładowarka oferenta

Załadunek materiałów na piaskarkę

1

 

Zadanie nr 5 – chodniki wg. wykazu m. Białogard

 

Rodzaj sprzętu

Charakterystyka, typ

Ilość

jednostek

Nośnik + piaskarka oferenta

Nośnik o ładowności max. 3Mg

1

Nośnik + pług oferenta

Nośnik o ładowności max. 3Mg

1

 

 

 

8.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu    Zamawiający stosuje zasadę: „spełnia” - „nie spełnia”.

 

9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

10. Kryterium oceny ofert:                      cena 100%

 

 

 

 

 

 

11. Miejsce i termin składania ofert:

11.1. Miejsce składania ofert:             Zarząd Dróg Powiatowych w Białogardzie

ul. Szosa Połczyńska 57

pokój nr 7 (Dział Techniczny)

11.2. Termin składania ofert:              17.11.2008 r. godz. 09.30

 

 

12. Termin związania ofertą:                  30 dni.

 

13. Informacja na temat umowy ramowej:

      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

        - nie dotyczy

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty                           z zastosowaniem aukcji elektronicznej

       Aukcja elektroniczna nie będzie wykorzystana.     

 

16. Uprawniony do kontaktów z Wykonawcami:

Romuald Tatys -  Kierownik Dz. Interwencji ZDP w Białogardzie

tel. 094- 312-40-07.

 

 

 

 

 

Ukazanie się ogłoszenia:            06.11.2008 r.

Zdjęcie ogłoszenia:        17.11.2008 r.