Akty publiczno - prawne, regulaminy oraz prowadzone rejestry, ewidencje, archiwum oraz sposoby i zasady

 

Prowadzone są rejestry, ewidencje, archiwa zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz przepisami finansowymi: ewidencja czasu pracy, rejestr zatrudnionych pracowników, rejestr wypadków podopiecznych oraz pracowników, rejestr zwolnień lekarskich, rejestr pieczęci, rejestr urlopów, rejestr zaświadczeń, ewidencja czasu pracy, rejestr wyjazdów służbowych, księga druków ścisłego zarachowania, księga zarządzeń Kierownika placówki, księga kontroli zewnętrznych, księga obiektu, listy płac, sprawozdania budżetowe i plany finansowe, program księgowo-finansowy, akta osobowe, akta podopiecznych, rozliczenia ZUS i Urzędem Skarbowym, dokumenty księgowe.

Dane są udostępnione za zgodą dyrektora lub zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych lub zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obiegiem dokumentów.