Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwum

W ramach każdego stanowiska prowadzone są rejestry i ewidencje załatwionych spraw oraz sporządzana jest sprawozdawczość na zasadach przyjętych przez Główny Urząd Statystyczny, Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski, PFRON i Rady Powiatu.

Dane zawarte w rejestrach są przechowywane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i udostępniane na wniosek osób upoważnionych.

  1. Rejestr zwolnień lekarskich,
  2. Rejestr urlopów okolicznościowych, szkoleń, konferencji,
  3. Rejestr delegacji służbowych,
  4. Rejestr akta osobowe pracowników,
  5. Rejestr sprzedaży VAT,
  6. Rejestr zaświadczeń,
  7. Rejestr środków trwałych,
  8. Rejestr używanych pieczęci,
  9. Program komputerowy finansowo-księgowy "ZETO",
  10. Program "Płace" -  usługi informatyczne E. Kaszycka - Kołobrzeg,
  11. Ewidencja czasu pracy,


ARCHIWUM ZAKŁADOWE

 

Akta spraw ostatecznie załatwionych przekazuje się do archiwum zakładowego po upływie 2 lat i przechowuje się na nośnikach papierowych .Przekazywanie akt odbywa się na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego. Spisy sporządzają pracownicy przekazujący akta osobie odpowiedzialnej za prowadzenie archiwum. Do akt przekazywanych archiwum zakładowemu dołącza się zbędne w pracy bieżącej: ewidencje, rejestry i kartoteki.

 

 Przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie działa Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności. Zespół został powołany zarządzeniem Starosty Białogardzkiego nr 33/2000 z dnia 18 grudnia 2000r



1. Zespół działa na podstawie:

 

·       ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

·       rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 stycznia 1999r. w sprawie szczegółowych zasad powoływania i odwoływania oraz sprawowania nadzoru nad zespołami orzekającymi o stopniu niepełnosprawności, zakresu ich działania, a także zakresu ich współdziałania z organami administracji rządowej i organami jednostek samorządu terytorialnego,

·       rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,

·       rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 01 lutego 2002r. w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16 roku życia,

 

2.  Zadania Powiatowego Zespołu:

 

·       orzekanie niepełnosprawności do 16 roku życia oraz orzekanie stopnia niepełnosprawności u osób po ukończeniu 16 roku życia,

·       wydawanie legitymacji uprawniających do korzystania z ulg i uprawnień na podstawie odrębnych przepisów na podstawie ważnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.

·      Powiatowy Zespół ds. Orzekania O Niepełnosprawności  ul. Plac Wolności 1 /78-200 Białogard/      tel. 94 312 88 88 lub 94 312 58 87 wew. 24      godziny pracy:

       pn-czw. 8:00 – 14:00, piątek nieczynne.

Przewodnicząca Zespołu - Agnieszka Brand

Sekretarz - Andrzej Sochacki