Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa

Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa

1.     Poradnia prowadzi:

·      wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni,

·        rejestr wydanych opinii i rejestr wydanych orzeczeń,

·      dokumentację badanych dzieci,

·      tygodniowy rozkład zajęć pracowników,

·      dzienniki zajęć specjalistycznych,

·                   dzienniki codziennej pracy,

·      protokoły posiedzeń zespołów orzekających,

·      rejestr ustalonych terminów badań i konsultacji,

2.     W archiwum poradni przechowywana jest dokumentacja:

·        działań pedagogicznych, psychologicznych, logopedycznych (przechowywane przez 10 lat),

·        administracyjnych,

·        finansowo-księgowa,

·        kadrowo-płacowa,

3.     W archiwum pozostaje nadal dokumentacja kadrowa pracowników zlikwidowanych jednostek, które miały swoją siedzibę w budynku Poradni.

4.     Na indywidualne wnioski osób zainteresowanych a także instytucji będących następcą prawnym zlikwidowanych jednostek możliwe jest wydanie posiadanej dokumentacji.