Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
1. Poradnia prowadzi:
· wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni,
· rejestr wydanych opinii i rejestr wydanych orzeczeń,
· dokumentację badanych dzieci,
· tygodniowy rozkład zajęć pracowników,
· dzienniki zajęć specjalistycznych,
· dzienniki codziennej pracy,
· protokoły posiedzeń zespołów orzekających,
· rejestr ustalonych terminów badań i konsultacji,
2. W archiwum poradni przechowywana jest dokumentacja:
· działań pedagogicznych, psychologicznych, logopedycznych (przechowywane przez 10 lat),
· administracyjnych,
· finansowo-księgowa,
· kadrowo-płacowa,
3. W archiwum pozostaje nadal dokumentacja kadrowa pracowników zlikwidowanych jednostek, które miały swoją siedzibę w budynku Poradni.
4. Na indywidualne wnioski osób zainteresowanych a także instytucji będących następcą prawnym zlikwidowanych jednostek możliwe jest wydanie posiadanej dokumentacji.
Liczba wyświetleń: 105
2023-12-15 16:21 Migracja strony