Sposób przyjmowania i załatwiania spraw.
Sprawy przyjmowane i załatwiane są zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą
w placówce.
- Pocztę przyjmuje sekretariat.
- Starszy referent otwiera wszystkie przesyłki z wyjątkiem:
- dokumentacji niejawnej,
- przesyłek adresowanych imiennie.
3. Na pismach wpływających, sekretariat wpisuje znak sprawy w obrębie odciśniętej
pieczęci wpływu. Znak sprawy jest stałą cechą rozpoznawczą sprawy. Każde pismo dotyczące tej samej sprawy otrzymuje ten sam znak.
4. Znak sprawy zawiera:
- symbol literowy placówki (MOW),
- symbol liczbowy hasła wg jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- liczbę kolejną, pod którą sprawa została zarejestrowana w spisie akt,
- dwie ostatnie cyfry roku, w którym sprawę wszczęto.
- Przy załatwianiu spraw stosuje się formę ustną, odręczną lub pisemną.
Informacje
Liczba wyświetleń: 96
Źródło informacji: Krzysztof Szyperski
Data źródła: 2008-08-18 13:43
Historia zmian
2023-12-15 16:21 Migracja strony